A Bellozzo applikációt Android és iOS rendszerű mobilra is letöltheted.
Az appot e-mailes regisztrációval, Facebook vagy Google fiókkal, illetve Apple fiókkal is használhatod. E-mailes regisztráció esetén az általad megadott címre megerősítő kódot küldünk, melyet kérjük írj be a regisztrációs felületre. Ezután nincs más dolgod, csak belépni az appba!
A Bellozzo applikáció jelenleg angol és magyar nyelven elérhető. Ha szeretnéd megváltoztatni a jelenlegi nyelvbeállítást, akkor a regisztrációt és bejelentkezést követően kattints a bal felső sarokban lévő profilodra, válaszd a Nyelv menüpontot, majd kattints a kívánt nyelvre.
Applikációnk push üzenetekkel értesít rendelésed állapotáról. Annak érdekében, hogy ezt megkapd, kattints a jobb alsó sarokban található „Tovább” gombra, majd választ a „Hogyan lephetünk kapcsolatba?” menüpontot. Ezután kapcsold be a „Személyre szabott élmény” opciót a csúszka eltolásával.
Emellett újdonságainkról, szezonális kínálatunkról, illetve extra kedvezményeinkről is értesülhetsz push és email üzenet formájában. Amennyiben nem szeretnél lemaradni ezekről, kapcsold be az „Email”, valamint a „Marketing célú értesítések” funkciót.
Emellett újdonságainkról, szezonális kínálatunkról, illetve extra kedvezményeinkről is értesülhetsz push és email üzenet formájában. Amennyiben nem szeretnél lemaradni ezekről, kapcsold be az „Email”, valamint a „Marketing célú értesítések” funkciót.
Jelenleg helyben fogyasztásos, illetve elviteles rendelést tudsz leadni.
Igen, van lehetőséged arra, hogy rendelésed előre leadd az applikációban. Ehhez tedd kosaradba a megvásárolni kívánt termékeket, majd kattints a „Tovább a fizetéshez” gombra. A fizetés végrehajtása előtt pedig kiválaszthatod, hogy rendelésed azonnali elkészítéssel, vagy későbbre kéred.
Jelenleg a Bellozzo budapesti és budaörsi éttermeiben tudod használni az applikációt.
A leadott rendelésed a kiválasztott étteremben veheted át személyesen. Keresd az adott étteremben az átvételi (pick-up) pontot. Az applikáció push notifikációval értesít rendelésed elkészültéről.
Igen, appon keresztül is személyre szabhatod rendelésed.
Kattints a jobb alsó sarokban található „Tovább” gombra, majd a „Profilom” almenüpontra, ahol a „Rendeléseim” gombra kattintva megtekintheted korábbi Bellozzo rendeléseid.
Mit tegyek, ha az app azt mutatja, hogy a korábban kiválasztott időre mégsem tudok rendelést leadni?
Ez azt jelenti, hogy az étel kiválasztása során az adott munkamenet lejárt, és már csak későbbi időpontra tudsz rendelni. Változtasd meg rendelésed idejét „Amint lehet”-re vagy válassz egy későbbi időpontot. Amennyiben az alkalmazás továbbra is hibaüzenettel válaszol, kérjük, zárd be az applikációt, és megnyitás után add le újra rendelésed!
Jelenleg bankkártyával és SZÉP kártyával, valamint Apple Pay-en és Google Pay-en keresztül tudsz fizetni.
A Bellozzo applikáció felhasználási feltételeiről ide kattintva tájékozódhatsz.
Vissza az oldal tetejére!