Google Play App store
Rendelj sorbanállás nélkül!
Kérd rendelésed időre!
Rendelj bárhonnan!
Add le előrendelésed!
Állítsd össze ízlésed szerint!
Vedd át kedvenced érintésmentesen!
Regisztráció
Mi a teendőd az app letöltése után,
hogyan tudsz regisztrálni?
1
Rendelés
Hogyan tudod kiválasztani és személyre szabni Bellozzos kedvenced?
Hogyan állítod be az átvételi időpontot és helyet?
2
Fizetés
Hogyan tudod kifizetni rendelésed
gyorsan és egyszerűen a mobilodon?
3
A Bellozzo applikációt Android és iOS rendszert használó mobilra is letöltheted.
Ha legalább Android 13-as operációs rendszert használsz, akkor a készüléked Beállításaiban a Nyelv és Bevitel menüpontban válaszd ki a Bellozzo applikációt és állítsd át az alkalmazás nyelvét, így nem szükséges a készüléked nyelvét megváltoztatni. Android 13-as operációs rendszernél régebbi esetében csak a készülék nyelvének megváltoztatásával változtatható az app nyelve. Ha iOS operációs rendszert használsz, a készüléked beállításaiban a Bellozzo applikációt kiválasztva tudod átállítani a nyelvet, anélkül, hogy készüléked nyelvi beállításain változtatnod kéne.
Az applikáció letöltése és elindítása után válaszd a Profil menüpontot a Főoldal alján, és azon belül keresd a Fiók létrehozása – Bejelentkezés lehetőséget. Erre kattintva már csak követned kell a felajánlott lépéseket. Az applikációban lehetőséged van Facebook-kal, Apple ID-val és email címmel is regisztrálni. Kérjük, hogy létező email címet adj meg, mert a regisztráció véglegesítéséhez megerősítő emailt fogunk küldeni. Sikeres regisztráció után az applikáció belépve marad, hogy mindig gyorsan és kényelmesen adhasd le rendelésed.
Az applikáció push notifikációval értesít rendelésed állapotáról. Annak érdekében, hogy ezt megkapd, kérjük, engedélyezd az értesítések küldését az applikáció számára. Emellett az étterem vendéghívóján is láthatod rendelésed azonosítóját, amit a rendelésed leadásakor megjelenő visszaigazoló képernyőn is megtalálsz az applikációban.
Ha megnyitott applikációval várakozol, rendelésed visszaigazoló képernyőjén a felső sáv zöldre váltása jelzi, hogy rendelésed elkészült és átvehető.
A leadott rendelésed a kiválasztott étteremben veheted át személyesen. Keresd az adott étteremben az átvételi (pick-up) pontot. Az applikáció push notifikációval értesít rendelésed elkészültéről.
Igen, van lehetőséged arra, hogy rendelésed előre leadd az applikációban. Válaszd ki a rendelés módját és az éttermet, ahol rendelésed át szeretnéd venni! Ezután az Étlap kategóriaválasztó képernyőjének tetején, a rendelés módja melletti Megváltoztatás gombbal választhatsz a felsorolt későbbi időpontok közül. Válaszd ki a rendelni kívánt ételt és add le a rendelésed! Az átvételi idő megadására rendelésed összeállítása után is van lehetőséged, mielőtt beküldenéd azt, ugyanezen a módon.
Az előre leadott rendelésed a kiválasztott étteremben veheted át.
Ez azt jelenti, hogy az étel kiválasztása során az adott munkamenet lejárt, és már csak későbbi időpontra tudsz rendelni. Változtasd meg rendelésed idejét „Amint lehet”-re vagy válassz egy későbbi időpontot. Amennyiben az alkalmazás továbbra is hibaüzenettel válaszol, kérjük, zárd be az applikációt, és megnyitás után add le újra rendelésed!
A Bellozzo applikációban jelenleg csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Bankkártya hozzáadásához válaszd a Profil menüpontot a Főoldal alján, majd azon belül a Fizetési módok lehetőséget. Rendelésed leadásakor az applikáció automatikusan a megadott bankkártyát fogja használni. A Fizetési módokhoz akár több bankkártyát is hozzáadhatsz.
Vissza az oldal tetejére!